Weinig belangstelling voor de te koop staande woning?
Een prijsverlaging lijkt misschien de enige optie, maar heeft dit wel het gewenste effect? Het levert een negatief imago op: ‘Er zal wel iets mis mee zijn!’ En de uiteindelijke verkoopprijs zal flink dalen.

Designlabel biedt nog een andere optie. Een goede presentatie is van cruciaal belang voor het verkoopproces. D.m.v. verkoopstyling wordt een positieve ‘eerste indruk’ een feit.

Creeren van licht, rust en ruimte
Bijzondere kenmerken van de woning benadrukken
Verwijderen van verkoop verstorende elementen
Toevoegen van verkoop bevorderende sfeermakers
Scheppen van een ‘intrek-klaar plaatje’ voor de kopers van uw huis
De foto’s worden uiteindelijk het visitekaartje van uw woning

Verkoopstyling zet uw woning in de etalage, levert positieve aandacht op en onderstreept de vraagprijs. Zet uw woning in de spotlights, in plaats van in de uitverkoop!